23 FEBRUARIE
conferinta
08:00 - 09:00 - INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09:00 - 11:00 - SESIUNEA 1
DIGITAL TRANSFORMATION: REINVENTING THE CHANNELS, REIMAGINING THE AUDIENCE

O sesiune ce preconizeaza tendintele anului 2017 si trece in revista tacticile care au functionat pentru branduri in ultimele 12 luni. De la publicitate online la marketing axat pe performanta, la continut video si la marketing centrat pe influenceri, vom discuta despre tehnicile cu cel mai mare impact in promovare.

Subiecte:

  • Care sunt tendintele in marketingul online in 2017?
  • Care sunt cele mai remarcabile schimbari din ultimele 12 luni?
  • Catre ce platforme si tactici ar trebui sa ne orientam astazi?
The Changing Consumer
  • Rogier Croes
    Chief Digital Officer CEE Russia, Ukraine and CIS, MEC
How to do good campaigns that do GOOD?
  • Alexandru Cernatescu
    CEO & Co-Founder, Infinit Agency
  • Alice Gavril
    Head of Strategy & New Business, Infinit Agency
Tema in curs de confirmare
  • Alexandru Mihalache
    Head of Multi Channel Banking, UniCredit Bank
Why "Mobile Only" should be your strategy in 2017?
  • Laurentiu Dumitrescu
    Managing Partner, Digital Star
Moderator
  • Cristian Manafu
    Managing Partner, Evensys
11:00 - 11:30 - PAUZA DE CAFEA
11:30 - 13:30 - SESIUNEA 2
New tactics in digital marketing

In cadrul acestei sesiuni, vor fi evidentiate directiile ascendente in digital marketing, precum si practicile care se sting. De la publicitate online la marketing axat pe performanta, la continut video si la marketing centrat pe influenceri, vom discuta despre tacticile si tehnicile cu cel mai mare impact pentru specialisti.

Subiecte:

  • Ce impact vor avea noile canale si trendurile in ascensiune la nivel global asupra modalitatilor in care interactionezi cu audienta online?
  • Care sunt cele mai importante schimbari din ultimele 12 luni?
  • Catre ce platforme si tactici ar trebui sa ne orientam astazi?
How to use psychology in your digital communication: 7 examples of persuasion
  • Tim Fidgeon
    Digital Trainer & Consultant
Gamifying Beauty Industry: real money & real results
  • Denisa Mihai
    PR & Digital Manager Avon Romania si Moldova
Tema in curs de confirmare
  • Vorbitor
    in curs de confirmare
Exclusive Study: How To Kill Your Brand

Vorbim adesea despre povesti de succes si despre cum sa facem lucrurile cat mai bine in comunicarea online a brandurilor cu consumatorii. Totusi, de multe ori, pe langa povestile frumoase, gasim o sumedenie de traznai facute de branduri online, care le afecteaza imaginea si uneori supara sau sperie consumatorul.

”How to kill your brand online” este un “reality story” din perspectiva consumatorului (bazata pe o cercetare dedicata pentru Digital Markenting Forum 2017) despre ce uraste consumatorul la branduri dar ele continua sa faca.

Vorbim despre publicitatea, modalitatea de socializare, tone of voice-ul si activitatile facute de branduri online.

  • Traian Nastase
    Managing Partner, iSense Solutions
Moderator
  • Cristian Manafu
    Managing Partner, Evensys
13:30 - 14:30 - PAUZA DE PRANZ
14:30 - 18:00 - URMATOARELE SESIUNI SE VOR DESFASURA IN PARALEL, IN 3 SALI
TRACK A: WHAT'S NOW
14:30 - 16:00 - Sesiunea 1
How to get better results in digital marketing
Dintre toate retelele sociale existente, doar cateva platforme au inregistrat o crestere, in ultimul an, atat din perspectiva numarului de utilizatori, cat si din cea a promovarii brandurilor. Specialisti recunoscuti in marketing digital va vor dezvalui tactici prin care puteti folosi retele sociale populare in promovarea brandurilor si in cresterea vanzarilor.
Social Media Strategy: How to do it the right way!
  • Alexandru Negrea
    General Manager, Social Smarts
Content Marketing: How to build the best framework
  • Alin Vlad
    Director de Marketing si Vanzari Online, Heimdal Security
Video Tracking: Listen to your customers
  • Ciprian Susanu
    Managing Partner, Dare Digital
Moderator
  • Gabriel Traistaru
    Digital Communication Coordinator, EY Romania
Nivel: Advanced
Audienta: Multichannel Marketing Managers, Digital Marketing Specialists, Digital Project Managers, Digital Analysts etc

16:00 - 16:30 - PAUZA DE CAFEA
16:30 - 18:00 - Sesiunea 2
INNOVATIVE & CREATIVE CASE STUDIES
Unele dintre cele mai creative studii de caz lansate in ultimul an sunt "dezgolite" de secrete in aceasta sesiune. Vom vedea cum idei indraznete se imbina cu implementarea excelenta pentru a genera in final o campanie de succes.
Tema in curs de confirmare
  • Bogdan Toacse
    Senior Department Manager Brand Management, OMV Petrom
Relevanta - metoda de incetinire a adoptiei ad blocking
  • Adrian Enache
    Omnichannel Consultant
Instagram for communities – a how to guide with Mountain Dew
  • Catalina Ciorei
    Strategy & New Business Director, Tribal
Litomove: How online works with offline for a brand
  • Claudia Chirilescu
    Owner, Spoon
Moderator
  • Andreea Bozoi
    Consultant marketing online
Nivel: Intermediate
Audienta: Head of Digital, Digital Marketing Managers, Marketing Directors, Account Directors, Campaign Managers etc

TRACK B: WHAT'S HOT
14:30 - 16:00 - Sesiunea 1
BEST PRACTICES IN WORKING WITH DIGITAL AGENCIES
Marketingul digital a dat batai de cap inca de la aparitia sa. La inceput, oamenii de marketing a trebuit sa il accepte, mai apoi sa il invete, iar acum sa tina pasul cu el. Domeniul a devenit astazi un teritoriu atat de complex, incat mici sau mari provocari pot aparea la tot pasul. Un grup de oameni cu experienta in marketing si comunicare digitala vin sa raspunda provocarilor pietei locale intr-o sesiune interactiva si intensa.
  • Bogdan Nitu
    CEO, Webstyler
  • Mugur Patrascu
    Partner, Screen Native
  • Costin Radu
    Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks
Moderator
  • Andrei Lascut
    Human Marketing Designer, The Temple
Nivel: Intermediate
Audienta: Head of Digital, Digital Marketing Managers, Marketing Directors, Account Directors, Campaign Managers etc

16:00 - 16:30 - PAUZA DE CAFEA
16:30 - 18:00 - Sesiunea 2
DIGITAL MARKETING: FROM ADS TO EXPERIENCES
Un grup de oameni de marketing din companii din diverse sectoare vin sa vorbeasca deschis despre provocarile reale ale marketerilor in spatiul digital. Asistati la o dezbatere onesta despre potentialul marketingului digital, importanta mediului online in mixul de comunicare si asteptarile managerilor de companii.
  • Andreea Munteanu
    Senior Brand Manager, Pernod Ricard
  • Matei Goncea
    Digital Marketing Manager SCE, Tefal/Rowenta/Krups
  • Irina Scarlat
    Marketing Manager, UBER
  • Tudor Galos
    Consumer Marketing Director, Microsoft Romania
Moderator
  • Radu Ionescu
    COO Romania, Dentsu Aegis Network
Nivel: Intermediate
Audienta: Digital Marketing Managers, Marketing Directors, Multichannel Marketing Managers, Campaign Managers etc

TRACK C: WHAT'S NEXT
14:30 - 16:00 - Sesiunea 1
THE POWER OF DATA-DRIVEN MARKETING
Datele influenteaza modul in care oamenii de marketing decid si actioneaza pentru a genera campanii de succes. Dispunem de tehnologii avansate, asa ca datele nu mai sunt doar o sursa de informatie - ele prezic viitorul. Clientul asteapta acum ca brandurile sa il cunoasca, sa stie ce il intereseaza, indiferent de interactiunea pe care o are cu ele. Nu mai este suficienta doar o reactie, este necesara anticiparea nevoilor si a dorintelor publicului. Invatati cum sa oferiti clientilor experiente bazate pe insight-uri obtinute din date si cum sa fiti pe aceeasi lungime de unda!
What you can learn in real-time
  • Marius Deak
    Founder&CEO, Avandor Consumer Profiling
The creativity behind data
  • Gabriel Patru
    Head of Strategy, MEC Romania
How data can improve your business
  • Lucia Ciuca
    Managing Director, Quantum Data Science
Moderator
  • Claudia Chirilescu
    Owner, Spoon
Nivel: Advanced
Audienta: Head of Digital, Digital Analysts, eCommerce Specialists, Digital Marketing Specialists, Media Planners etc

16:00 - 16:30 - PAUZA DE CAFEA
16:30 - 18:00 - Sesiunea 2
MARKETING TACTICS FOR DRIVING GROWTH
In aceasta sesiune, vom analiza strategiile actuale de business si marketing, vom pune intrebarile corecte despre deciziile luate pana acum in industrie, vom oferi exemple care se evidenteaza prin creativitate si vom prezenta instrumente si tactici pe care le poti aplica imediat si pe termen lung in planul de marketing!
How can you drive growth by asking questions?
  • Valentin Radu
    CEO, Omniconvert
Performance marketing paradigm shift
  • Ionut Munteanu
    Managing Partner & Trainer, WebDigital
How to use growth hacking for your brand
  • Toma Grozavescu
    Growth Hacker, SMARTERS
Moderator
  • Andrei Canda
    Managing Partner, iSense Solutions
Nivel: Advanced
Audienta: Head of Digital, Digital Analysts, eCommerce Specialists, Digital Marketing Specialists, Campaign Managers etc

   
24 februarie
TRAINING
Cea de-a doua zi, 24 februarie, va fi dedicata trainingului intensiv de Digital Marketing sustinut de Tim Fidgeon, unul dintre cei mai cunoscuti traineri si consultanti din UK in industria digitala. Printre clientii sai recenti se numara Coca-Cola, Sony, Vodafone si General Motors. A lucrat cu organizatii diverse ca domeniu si dimensiune: Amnesty International, BBC, T-Mobile si sustine traininguri frecvente in companii precum Google, Econsultancy sau Chartered Institute of Marketing.

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.