TRAINING
Intensive Course: Best Practices in Digital Strategy & Tactics

Vineri, 24.02.2017, JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti

Digital marketing-ul evolueaza rapid, iar oamenii de marketing trebuie sa urmareasca tendintele si sa implementeze cele mai noi strategii pentru a oferi organizatiilor o buna pozitionare pe piata. Platformele cunoscute aduc constant noi modalitati de interactionare cu consumatorii, iar platformele nou aparute provoaca brandurile sa aiba abordari creative si diferentiate. Acest training intensiv de digital marketing va oferi insight-urile necesare pentru o buna abordare a oportunitatilor si pentru depasirea provocarilor in domeniu in 2017.

De ce un training de digital marketing?

Interesul pentru promovarea online creste in randul companiilor romanesti. Internetul este singurul canal care s-a bucurat de o crestere a audientei la noi, in ultimii 10 ani. Conform Initiative Romania, piata media creste peste asteptari – se preconizeaza ca in 2017 piata va creste pana la valoarea de 389 milioane de euro, cea mai mare creştere fiind inregistrata în online (+14%, pana la 74 milioane de euro). Apar tot mai multe instrumente noi, bugetele atribuite sunt tot mai semnificative, iar concurenta din ce in ce mai acerba face ca fiecare om de marketing sa caute eficienta maxima in online.

Acest training de marketing, sustinut de Tim Fidgeon, va oferi participantilor un avantaj competitiv, acces la cele mai noi abordari in comunicarea digitala, sfaturi practice si solutii viabile pentru a atinge rezultate mai bune in campanii.

Cui se adreseaza acest training?

Acest curs este ideal atat pentru cei care au deja experienta in digital marketing, cat si pentru cei care vor sa isi optimizeze cunostintele in materie. Este gandit sa ofere informatii valoroase pentru oricine promoveaza servicii si produse prin canale online si doreste sa aiba rezultate mai bune.

Digital marketing-ul este vital pentru domenii precum: e-commerce, retail traditional, banking, telecom, B2B, turism, pharma etc.

Ce beneficii ai daca participi?

La finalul acestui curs:

-Vei putea crea mesaje convingatoare si vei sti care sunt cele mai bune practici in comunicare.

-Vei putea oferi consumatorilor o experienta imbunatatita, personalizata, axata pe nevoile acestuia.

-Vei putea implementa campanii de succes, folosind cele mai bune instrumente de targetare pentru clientii tai.

Despre trainer

Tim Fidgeon este unul dintre cei mai cunoscuti traineri si consultanti din UK in industria digitala. A facut un Master in Interactiunea Om-Computer si ajuta organizatiile sa dezvolte strategii digitale de succes, sa ofere experiente si continut relevant inca din anii `90. A coordonat echipele de User Experience ale unor mari agentii digitale, iar acum este trainer si consultant.

Printre clientii sai recenti se numara Coca-Cola, Sony, Vodafone si General Motors. A lucrat cu organizatii diverse ca domeniu si dimensiune, de la cele mici si medii pana la multinationale ca Amnesty International, BBC, T-Mobile sau World Health Organisation. Sustine traininguri frecvente in companii precum Google, Econsultancy sau Chartered Institute of Marketing.

Articolele sale despre digital marketing si user experience au fost publicate de catre: .net magazine, New Media Knowledge, Usability News, Web Standards Group.

 

Desfasurarea trainingului

Cursul se va desfasura vineri, 24 februarie 2017, la JW Marriott Grand Hotel, in intervalul 10:00 – 16:00 si va fi impartit in 4 sesiuni, cu doua pauze de cafea si o pauza de pranz, toate incluse in taxa de participare. Avand in vedere caracterul aplicat al cursului, va rugam sa aveti la dumneavoastra laptop-ul sau o tableta.

09:00 – 10:30 Digital Strategy 

Stabilirea obiectivelor si masurarea rezultatelor
Adaptarea creatiei in functie de publicul tinta
Cum alegi “personas” in marketingul digital si cum ajungi mai usor la consumator
Crearea experientelor multi-channel
Importanta aplicatiilor pentru un brand

11:00 – 12:00 Content Strategy  

Crearea unei strategii de continut pornind de la cunoasterea audientei
Cum evaluezi continutul actual si il raportezi la strategie
Cum generezi idei care sa raspunda nevoilor strategice de promovare

13:00 – 14:30 Designing for conversion best practices 

Importanta personalizarii in marketingul digital
Crearea mesajelor call-to-action
Principiile care conduc la realizarea conversiilor

15:00 – 16:00 Future Trends  & Conclusions

Social Media: Tendinte pe Facebook, Instagram, LinkedIn & YouTube
Ce urmeaza: Cum influenteaza noile tendinte marketingul digital (AR, Bots, IoT etc).

Locurile au fost ocupate. Va multumim! 

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.