Special
vorbitori internationali
  • Tim Fidgeon
    Digital Trainer & Consultant
    Tim Fidgeon este unul dintre cei mai cunoscuti traineri si consultanti din UK in industria digitala. Printre clientii sai recenti se numara Coca-Cola, Sony, Vodafone si General Motors. Sustine traininguri frecvente in companii precum Google, Econsultancy sau Chartered Institute of Marketing. A facut un Master in Interactiunea Om-Computer si ajuta organizatiile sa dezvolte strategii digitale de succes, sa ofere experiente si continut relevant inca din anii `90. A coordonat echipele de User Experience ale unor mari agentii digitale, iar acum este trainer si consultant. A lucrat cu organizatii diverse ca domeniu si dimensiune, de la cele mici si medii pana la multinationale ca Amnesty International, BBC, T-Mobile sau World Health Organisation. Articolele sale despre digital marketing si user experience au fost publicate de catre: .net magazine, New Media Knowledge, Usability News, Web Standards Group.
  • Rogier Croes
    Chief Digital Officer CEE, MEC
    Rogier are o experienta de peste 18 ani in digital, lucrand de-a lungul timpului cu agentii de creatie, performance si media. In ultimii ani a lucrat cu branduri de top din industrii diverse, ocupandu-se cu succes de sectiunea de e-commerce. In prezent, detine functia de Chief Digital Officer CEE Russia, Ukraine and CIS, MEC. Rolul sau este de a accelera dezvoltarea digitala in regiune si de a folosi la capacitate maxima inovatiile tehnologice. Mai mult decat atat, Rogier are o perspectiva de viitor si este pasionat de cresterea exponentiala a noilor instrumente si de modul in care ne vor influenta aceste noi tendinte.
  • invitati
    vorbitori
  • Denisa Mihai
    PR & Digital Manager Avon Romania si Moldova
    In cei aproape 7 ani de experienta, pasiunea Denisei pentru branding a pus-o fata in fata cu programe de responsabilitate sociala, proiecte de crowdfunding, campanii globale de comunicare si maratoane de creativitate intr-o lume in care informatia se transmite cu viteza luminii. Anul acesta a trecut de la creative communication la planning, remarketing, leads si e-commerce. PR-ul si digitalul si-au dat match, iar experienta sa de brand builder cu focus pe engagement, utilitate pentru consumator si reputatie se vor transpune in strategia de digital a companiei Avon.
  • Alexandru Mihalache
    Head of Multi Channel Banking, UniCredit Bank
  • Bogdan Toacse
    Senior Department Manager Brand Management, OMV Petrom
    Bogdan lucreaza de 16 ani in marketing, din care 12 i-a petrecut in FMCG, iar ultimii 4 ani in Retail. A avut sansa sa contribuie din diverse pozitii de management locale si regionale la cresterea multor branduri din zone diferite de activitate: de la detergenti si branduri de ingrijirea locuintei, la cosmetice si ingrijire personala, inghetata sau branduri de food si retail de food. Acum lucreaza in echipa de retail a OMV PETROM, cel mai mare grup petrolier din sud-estul Europei. Il provoaca zona digitala: priveste cu foarte mult interes modul in care dezvoltarea tehnologica schimba viata oamenilor si cauta sa puna tehnologia in slujba dezvoltarii brandurilor sale.
  • Andreea Munteanu
    Senior Brand Manager, Pernod Ricard
    Andreea lucreaza de 8 ani in marketing, industria preferata fiind  “industria distractiei” trecand de la SAB Miller (Ursus Breweries) la Pernod Ricard Romania. ABSOLUT & Grolsch sunt brandurile sale de suflet si este foarte pasionata de ceea ce face.
  • Alexandru Cernatescu
    CEO & Co-Founder, Infinit Agency
    Alexandru Cernatescu are peste 14 ani de experienta in Digital Advertising, Digital Transformation, Innovation, Software & Companii de Tehnologie. Ultimii 10 ani din cariera sa sunt o poveste antreprenoriala de success prin co-fondarea in 2007 a ceea ce este acum una dintre cele mai mai mari agentii digitale din Romania si una cu cele mai rapide cresteri in Europa – Infinit Solutions Agency. Infinit serveste branduri ca Microsoft, Orange, Borsec, Skoda, Volkswagen, Praktiker, Forbes, Abbvie, Janssen, Royal Canin, Anadolu, CEC Bank, Rigips, Angelini, Xella. Din 2016 grupul Infinit a devenit multinational, deschizand un birou in Olanda de unde serveste si zona BENELUX si a mai adaugat deschiderea Infinit Academy al carei focus este oferirea de cursuri si traininguri in zona de digital marketing si online advertising. Alexandru este un consultant foarte experimentat in ceea ce priveste transformarea business-urilor in digital, dezvoltarea brandurilor in canale digitale, dezvoltare de business si este unul dintre cei mai cunoscuti romani speakeri internationali din domeniul marketing digital, avand la activ peste 150 de prezentari sau cursuri sustinute, atat in Romania cat si in diferite regiuni ale lumii, zeci de aparitii TV si sute de aparitii in presa sau materiale pe aceste teme.
  • Matei Goncea
    Digital Marketing Manager SCE, Tefal/Rowenta/Krups
    Matei are o experienta de peste 7 ani in digital, lucrand atat in agentie cat si la client. In prezent, este responsabil de strategia digitala de marketing si coordonarea campaniilor digitale in Europa de Sud Est pentru Tefal/Rowenta/Krups, branduri din portofoliul companiei Groupe Seb. Rolul sau este de a impulsiona inovatia digitala in regiune in special pe partea de e-commerce. Este pasionat de tehnologie si incearca sa foloseasca noutatile din domeniu in slujba brandurilor din portofoliul companiei.
  • Irina Scarlat
    Marketing Manager, UBER
    Pasionata de comunicare, startup-uri si tehnologie, Irina Scarlat conduce activitatea de marketing a echipei Uber in Romania. Inainte de a se alatura echipei Uber, Irina a fost Chief Marketing Officer al How to Web si TechHub Bucharest si a infiintat Prove PR, o agentie de comunicare pentru startup-uri tech, pe care a inchis-o 3 ani mai tarziu, precum si Akcees, organizatie non-profit cu misiunea de a educa noi generatii de tineri antreprenori. A locuit in 7 orase din Europa si Statele Unite, a fost mentor pentru sute de startup-uri, iar zonele care ii plac cel mai mult sunt content marketing, email marketing si analiza de date. In timpul liber, citeste, calatoreste, face echitatie si petrece timp cu oameni dragi.
  • Tudor Galos
    Consumer Marketing Director, Microsoft Romania
    Un veteran al marketing-ului cu o experienta de mai mult de 14 ani in roluri locale si regionale de marketing, Tudor este un speaker pasionat si un evanghelist al tehnologiilor disruptive si al abordarilor inovative precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pentru Romania si Bulgaria la Microsoft unde a fost responsabil de lansarea Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, continuand ca Windows Product Manager pentru Microsoft South-East Europe unde a condus lansarea Windows Vista. Intorcandu-se la Microsoft Romania ca Windows Business Group Lead a coordonat lansari importante la produse cheie precum Windows 7, Internet Explorer 8, 9 si 10. Tudor este acum Consumer Marketing Director la Microsoft Romania, poziție din care coordoneaza strategia de marketing pe zona de consumer, retail si dispozitive cu Windows.
  • Radu Ionescu
    COO Romania, Dentsu Aegis Network
    Radu Ionescu a infiintat, in 2002. Kinecto – una dintre agentiile digitale de top din Romania, parte a retelei Dentsu Aegis Network (incepand cu 2013). De asemenea, a introdus pe pe piata din Romania iProspect – o agentie de digital performance marketing recunoscuta la nivel mondial. Radu are o experienta vasta in publicitate online, SEO, marketing digital, e-commerce si SEM. Acum Radu coordoneaza activitatea intregului grup Dentsu Aegis Network, care include pe langa Kinecto si iProspect agentiile Carat (media), Posterscope (OOH media), Amplifi (media buying) si Vizeum (media).
  • Mugur Patrascu
    Partner, Screen Native
    Mugur Patrascu este Fondator al agentiei Screen Native si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 16 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 13 ani in digital. Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, Mugur si-a inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey. In 2006 lanseaza agentia digitala iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale de pe piata. De-a lungul anilor, Mugur a deschis si crescut, impreuna cu alti asociati si alte businessuri in domeniul digital: portalul Orasul Meu, agentia de comunicare pe medii mobile Breeze Mobile sau proiectul 4inmasina.
  • Valentin Radu
    CEO, Omniconvert
    Valentin Radu are o experienta de 12 ani in tech si digital marketing si este fondatorul Omniconvert, o companie centrata 100% pe optimizarea conversiilor. Printre clientii sai se numara branduri precum Samsung, Wordstream, OLX, Avon si multe altele. A participat ca speaker la numeroase conferinte internationale pe subiecte precum metodologia CRO, eCommerce sau optimizarea.  
  • Ionut Munteanu
    Managing Partner & Trainer, WebDigital
    Este licentiat in psihologie si sociologie si are o experienta extensiva atat din perspectiva clientului, cat si din cea a agentiei. A imbratisat minunile marketingului online de peste 10 ani si se afla intr-o continua cautare si optimizare a celei mai bune formule de marketing, care sa imbine curiozitatea despre comportamentul oamenilor si predictabilitatea. La acestea, se adauga spiritul antreprenorial, care s-a concretizat in cea mai mare realizare profesionala a sa: WebDigital – agenția specializată în PPC Marketing, fondata în 2009, cu peste 100 de clienti activi in portofoliu.
  • Costin Radu
    Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks
    Costin Radu are o experienta de peste 14 ani in industria comunicarii din Romania, imbinand cariera de strategic planner, cu experienta publishing-ului online si a management-ului de agentie. In iunie 2010, Costin a infiintat, in cadrul grupului Leo Burnett, agentia de comunicare digitala The Geeks, iar, incepand cu 1 ianuarie 2016, a preluat si dezvoltarea brand-ului Saatchi & Saatchi în Romania, care functioneaza in prezent ca Saatchi & Saatchi + The Geeks in cadrul Publicis One. De-a lungul timpului, Costin a fost implicat in numeroase proiecte si evenimente adresate industriei de marcom, primind – pentru realizarile sale – doua premii de excelenta (2010, 2012) din partea International Advertising Association (IAA). Acestora li se adauga numeroasele premii obtinute la festivaluri locale si internationale, dintre care, cel mai important – primul premiu obtinut in Romania la festivalul international de eficienta in comunicare: Euro Effie, pentru contributia la campania „Tide pentru Supermame”. De asemenea, Costin este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA, unde preda un curs de comunicare pentru mediile digitale.
  • Bogdan Nitu
    CEO, Webstyler
    Bogdan Nitu este fondatorul Webstyler, cea mai premiata agentie digitala din Romania cu peste 80 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate locale si internationale. Povestea antreprenoriala a lui Bogdan incepe acum aproape 15 ani, cand a luat fiinta Webstyler. A ales comunicarea digitala inca de pe vremea cand clientii intrebau de ce au nevoie de un site pentru ca era un domeniu unde inovatia putea deveni regula. A facut din Webstyler agentia deceniului si de sapte ori agentia anului la Internetics. Bogdan este si profesor fondator al modulului digital al Scolii IAA Romania, ajuns la a 5-a editie. Este, de asemenea, membru in boardul IAA Romania.
  • Marius Deak
    Founder&CEO, Avandor Consumer Profiling
  • Alin Vlad
    Director de Marketing si Vanzari Online, Heimdal Security
    Alin Vlad, Director de Marketing si Vanzari Online la Heimdal Security, co-fondator al comunitatii si a seriei de meetup-uri “Online Marketing Romania” este un promotor al marketing-ului “altruist”, livrand valoare neconditionata atat clientilor, cat si prospectilor.
  • Alexandru Negrea
    General Manager, Social Smarts
    Alexandru are o experienta de peste 5 ani in marketing si comunicare online si este, in prezent, General Manager la Social Smarts. In prealabil, Alexandru a ocupat pozitia de Social Media Manager la Banca Comerciala Romana si pe cea de Head of Facebook Dept. la Spada. De asemenea, in 2012 a pus bazele primelor cursuri intensive de social media din Romania, Social Media Essentials, alaturi de partenerul sau, Andrei Rosca.
  • Gabriel Patru
    ‎Head of Strategy, MEC Romania
    Gabriel are o experienta in strategie de comunicare de peste 10 ani, timp in care a trecut prin agentii de creatie si media. Este foarte aproape de dezvoltarea industriei digitale din romania si regiune si se implica activ -  inca din 2013 este membru al Consiliului Director, iar din 2015 este Vice-Presedinte al IAB Romania. In paralel este profesor asociat la Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din 2014.
  • Traian Nastase
    Managing Partner, iSense Solutions
    Traian Nastase a pus bazele firmei iSense Solutions – The Modern Consumer Company, alaturi de partenerul sau, Andrei Canda, compania oferind servicii de data intelligence si consultanta in strategia de marketing. Infiintata in 2014, iSense Solutions a avut peste 50 de clienti, atat companii multinationale cat si locale. Traian este specializat in domenii precum: marketing, online, consultanta in cercetare si strategia de piata. Este pasionat de analiza consumatorului modern si scrie despre acesta pe www.traiannastase.ro
  • Catalina Ciorei
    Strategy & New Business Director, Tribal
    Strateg de digital cu 6 ani de experienta in Advertising&Marketing, atat de partea agentiei, cat si a clientului. Considera ca jobul nostru nu este doar acela de a crea proiecte memorabile, ci de a gasi valorile comune intre branduri si consumatorii lor. A contribuit la povestile din digital ale unor branduri precum: McDonald's, PepsiCo, Asirom, Rom Autentic, Coca-Cola.
  • Claudia Chirilescu
    Owner, Spoon
    Claudia Chirilescu lucreaza in comunicare din 1998 si din 2013 si-a infiintat propria agentie, Spoon. In paralel este implicata in doua proiecte, unul de retail in design, Intro si cel de-al doilea in publishing online, hipshops.com. Pentru Claudia, partea de strategie este cea mai importanta, indiferent daca vorbim de strategie de comunicare, de media, social media, mix produse, vanzare sau editorial. Spoon i-a oferit oportunitatea de a intelege rolul datelor de cercetare -importanta analizei comportamentului de consum in dezvoltarea strategiilor pentru clienti. Evolutia spre digital a facut-o pornind de la date si obiective, urmarind dinamica comportamentului audientelor pe platformele online si optimizand continuu. Filozofia Spoon: rezultatul este direct influentat de mesaj – platforma - audienta.
  • Larentiu Dumitrescu
    Managing Director, Digital Star
    Laurentiu Dumitrescu lucreaza in comunicarea digitala de peste 15 ani.  Digital Star a fost desemnta Agentia Anului la Internetics 2014 si este cea mai premiata agentie la IAB Mixx Awards. Agentia pe care o conduce este una dintre cele mai premiate agentii digitale din Romania, castigand premii pentru creativitate si eficienta la mai multe festivaluri: Internetics, Effie Awards, IAB Mixx Awards, PR Award, Webstock si Mobile Awards.
  • Adrian Enache
    Omnichannel Consultant
    Adrian are o experienta de 10 ani si rezultate demonstrate, antreprenorial cat si in corporatii, in abordari omnichannel, transformare digitala, proiecte de e-commerce si campanii media conduse din digital catre offline cu un grad de masurabilitate al rezultatelor mult mai mare. A coordonat campanii si promovat cu success business-uri si branduri in e-commerce sau generare de lead-uri si oportunitati precum Altex, Honda, Cosmopolis, Praktiker, METRO e-Shop, eMenatwork, Stilago, XTB sau ING. Multiple proiecte de (TRA)Digital Commerce au beneficiat de consultanta lui si a confirmat abordarea de business a agentiei prin campanii cu rezultate in numeroase verticale: Financial Services (Banking and Trading), IT&C, Automotive, SaaS, Home&Deco, Consumer Goods, Real Estate, Tourism, Health Services si nu numai. In paralel, este un trainer activ pasionat de educatie in digital in multiple proiecte, precum si in Infinit Academy. A sustinut in 2016 training-uri si conferinte pentru nu mai putin de 3,000 de studenti, specialisti si manageri din marketing atat in Romania, cat si la evenimente internationale.
  • Lucia Ciuca
    Managing Director, Quantum Data Science
    Lucia Ciuca si-a inceput cariera ca om de cercetare inca din timpul facultatii – a urmat Stiinte Politice si Sociologie in cadrul SNSPA –, domeniu in care a acumulat o experienta de aproape zece ani. In 2011, s-a alaturat echipei eMAG ca Manager de Cercetare, fiind apoi, in martie 2012, promovata pe pozitia de Director de Marketing si Comunicare unde a petrecut peste 3 ani alaturi de echipa celui mai mare site de comert electronic de pe piata locala. Din august 2015, Lucia Ciuca este Managing Director al companiei Quantum Data Science, cea mai noua companie din Romania specializata in data technology. Compania este membra a thegroup, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din Romania.
  • Ciprian Susanu
    Managing Partner, Dare Digital
    Ciprian are 12 ani de experienta in toate domeniile marketingului online, de la dezvoltare web pana la SEO, PPC si project management pentru proiecte online de toate dimensiunile. In acest timp, a asistat la evolutia mediului online romanesc din faza de pionierat pana la industria care este azi. Tocmai perspectivele diferite si activitatea din piata in toti acesti ani il fac un excelent observator al mediului online si un bun strateg de digital marketing. A lucrat pentru brand-uri ca Paralela 45, Western Union, Axigen, eFin, Telekom, Garanti Bank, iar acum detine agentia de strategie online si performance marketing Dare Digital, in portofoliul careia se afla companii precum METRO, World Class sau Farmexpert. In 2016, Ciprian a inceput un amplu program educational in domeniul marketingului online, format din mai multe training-uri si workshop-uri, prin care isi propune sa sustina companiile romanesti in dezvoltarea unor strategii online sustenabile si de succes.
  • Toma Grozavescu
    Growth Hacker, SMARTERS
    Toma Grozavescu ajuta companiile sa gaseasca cele mai eficiente metode pentru a creste si a atrage clienti noi. Are o experienta de 4 ani in digital marketing si in 2015 a pus bazele SMARTERS [1], prima agentie de Growth Hacking marketing din Romania, fiind si unul dintre principalii promotori ai acestui concept in Romania. Aplicand principiile de growth hacking a reusit sa creasca echipa SMARTERS de la 0 la 6 persoane in doar cateva luni de la lansare si sa colaboreze cu 30+ clienti locali, nationali si internationali in primul an de activitate. [1] https://smarters.ro
  • Alice Gavril
    Head of Strategy & New Business, Infinit Agency
    Alice are o experienta de 12 ani in comunicare integrata si a contribuit la cresterea a zeci de branduri, locale si internationale, in industrii precum auto, farma, financiar, IT&C, retail sau FMCG. Dupa ce a ajutat la cresterea Infinit din pozitia de Client Service Director a preluat departamentul de Strategie si New Business. Avand o arie de expertiza complexa si completa (de la strategie de brand la strategie de comunicare integrata si digitala pana la experienta ‘’din teren’’ in implementare) aduce in proiecte un input strategic cu o nota autentica, tangibila si actionabila. Atrasa de new media si noi tehnologii care pot fi exploatate pentru a genera experiente mai autentice cu brandul este in continua explorare si experimentare prin proiectele strategice pe care le abordeaza. Este caracterizata de o puternica determinare, capacitate de organizare, spirit pedagogic si pasiune pentru ceea ce face.
  • invitati
    moderatori
  • Andrei Canda
    Managing Partner, iSense Solutions
  • Andrei Lascut
    Human Marketing Designer, The Temple
    Andrei Lascut are experienta de peste 13 ani in marketing si brand management. Si-a inceput cariera in IT inca din facultate pe vremea cand in Bucuresti retelele de Internet Service Provider erau principala forma de social networking. In 2010, la inceputul boom-ului Social Media, Andrei a construit strategia de digital marketing pentru Ursus aducand unul dintre cele mai vizibile branduri in digital, in Romania. Din pozitia de Brand Manager pentru Grolsch, Andrei a dezvoltat pozitionarea brandului, platforma creativa si strategia de digital, urmand sa devina in scurt timp parte din echipa globala de marketing, ca marketing consultant in Amsterdam pentru construirea strategiei globale de digital. In 2014 a dezvoltat impreuna cu IAA School Romania modulul de Digital Marketing, iar in 2015 a lansat The Temple Agency, intrand in antreprenoriat cu un concept care reflecta viziunea sa: human marketing.
  • Andreea Bozoi
    Consultant marketing online
    Andreea este un digital marketeer cu peste 8 ani de experienta in proiecte locale, regionale si europene. Cu experienta acumulata din 3 parti conexe: in agentie de media lucrand pentru clienti precum Coca Cola, Mastercard, Heineken, in agentie de creatie digitala cu briefuri primite din zona FMCG, telecom, IT&C si din perspectiva de client: Danone Romania, Andreea este specializata in strategie de digital si identificarea punctelor tactice optime. Din perspectiva de consultant in online marketing cele mai frumoase provocari pe care le descopera sunt cele care implica alinierea inovatiilor tehnologice cu directiile de comunicare ale brandurilor intr-un mod care poate aduce rezultate masurabile.
  • Claudia Chirilescu
    Owner, Spoon
    Claudia Chirilescu lucreaza in comunicare din 1998 si din 2013 si-a infiintat propria agentie, Spoon. In paralel este implicata in doua proiecte, unul de retail in design, Intro si cel de-al doilea in publishing online, hipshops.com. Pentru Claudia, partea de strategie este cea mai importanta, indiferent daca vorbim de strategie de comunicare, de media, social media, mix produse, vanzare sau editorial. Spoon i-a oferit oportunitatea de a intelege rolul datelor de cercetare -importanta analizei comportamentului de consum in dezvoltarea strategiilor pentru clienti. Evolutia spre digital a facut-o pornind de la date si obiective, urmarind dinamica comportamentului audientelor pe platformele online si optimizand continuu. Filozofia Spoon: rezultatul este direct influentat de mesaj – platforma - audienta.
  • Gabriel Traistaru
    Digital Communication Coordinator, EY Romania
    Gabriel are o experienta de 9 ani in Digital Marketing, in tara si strainatate. A fost implicat in majoritatea proiectelor digitale realizate in Romania de compania Enel, printre care cele mai cunoscute sunt dezvoltarea aplicatiei MyEnel si mai nou, redesignul site-ului enel.ro. Astazi coordoneaza comunicarea digitala a EY Romania focusandu-se pe reasezarea brandului in mediul digital. In acelasi timp se concentreaza pe evidentierea serviciilor profesionale oferite de EY in zona companiilor Big Four.
  • Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.